HTML

Orvtámadók

Sajnos sokkal több orvtámadó van mint gondoljuk, de annál biztos több, mint amennyire szükség lenne. Ezek az emberek, cégek hatóságok egy pillanat alatt tehetik/teszik tönkre áldozataik életét, vagy éppen megélhetését. Védekezzünk velük szembe úgy, hogy megosztjuk tapasztalatainkat.

Friss topikok

  • Cartman (ex Cartman): @Babette_: Méhész + mezőgazdasági technikus. Utóbbit novemberben, tehát ha időben írják ki a pály... (2012.09.08. 17:12) Fiatal gazdák támogatásáról

Bumm...nem nyertem...

2012.09.25. 16:03 Wószem

A minap egyik kedves ismerősömnél voltunk, az asztalon többek között egy Blikk volt a "dekoráció". Az újság. A címlap volt felfelé, és azon, a jobb felső sarokban egy kis fül állt ki az újságból. Ez keltette fel az érdeklődésemet.

Mindjárt kérdeztem is vendéglátónkat, hogy mi is az ami egy kicsit szokatlan egy újsághoz képest (én elektronikus sajtót olvasok, így ha ez egy bevált dolog akkor elnézést mindenkitől). Válasza lemondással teli volt: - Semmi. Látszott, hogy az említett lap nyereményjátéka hozta ki belőle ezt a hangulatot.

Arcára nézve felébredt bennem a kíváncsiság, és elkezdtem faggatni levertségéről, mire Ő megosztotta velem a következőket: Évek óta előfizetők az említett újságra, sőt még a Vasárnapi Blikkre is, de még soha egyetlen fillért nem nyertek sem a korábbi Aranyláz, sem a Blikk Bumm nevű játékkal. Ugyanakkor a lapban rendszeresen megjelenő cikkek tanúsága szerint, a nyerő lapok/újságok mindig a standokról kerülnek a nyertesek kezébe, tehát nincs olyan nyertes megemlítve aki előfizető lenne. Vagy ha mégis az, előfizető, ez nincs külön megemlítve a hírben. Ez azért elgondolkodtató. Utána jártam, és tényleg. A kapcsolódó cikkeket is átfutva, igaz csak a tavalyi játékokról szóló (ez is furcsa) írásokat találtam, de sehol nem említik, hogy előfizető nyert volna.

Egy ilyen játék szerepe egy újság életében a példányszám növelés. Ez nem bűn. Ez csak marketing.

Mérnöki pontossággal irányított marketing. Lehet, hogy a nyertes példányok nyomon követhetők, egy belső szűk körnek? Lehet, hogy ezek a példányok, amik a nyereményeket rejtik, egy külön kupacban landolnak, és innen nem kerülhet az előfizetőkhöz csak a hírlapárusokhoz? Ez még felfogható, mint a marketing tevékenység hatékonyságának növelése? Ha így van az nem korrekt, még akkor sem, ha ma a hatékonyság bűvkörében élünk. Egy napilapot az előfizetők tartanak el, az ő példányszámuk a biztos bevétel. Nem érdemelnek a nyereményből?

Adjuk meg az esélyt, és tételezzük fel, hogy a játék szabályzata tartalmazza, azt a cikket, amiben az áll, hogy:  az előfizetők játszhatnak, de nem nyerhetnek... (?!)

Viszont ha ez így van, én gyorsan átgondolnám az előfizetéssel kapcsolatos teendőimet.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing előfizető nyereményjáték bumm Blikk blikk bumm

A bejegyzés trackback címe:

https://navon.blog.hu/api/trackback/id/tr904802182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása